Dengeleyici Tonlar Üzerine Yazar Josie Campbell

0

ComingSoon Genel Yayın Yönetmeni Tyler Treese, Legion of Super-Heroes yazarı Josie Campbell ile yaklaşan animasyon DC filmi hakkında konuştu. Yazar, izleyicinin beklentilerine meydan okumaktan ve bir aksiyon-macera filminin nasıl bir müzikal gibi olabileceğinden bahsetti. Süper Kahramanlar Birliği 4K Ultra HD Blu-ray ve dijital olarak 7 Şubat 2023’te geliyor.

Filmin özetinde “Yeni neslin Legion of Super-Heroes’a katılma umuduyla güçlerini bilediği 31. yüzyıla ve Legion Academy’ye hoş geldiniz” yazıyor. “Trajediden harap olan Supergirl, Dünya’daki yeni hayatına uyum sağlamakta zorlanır. Kuzeni Superman’in tavsiyesine uyan Supergirl, Akademi’ye katılmak için uzay-zamanından ayrılır. Orada, eski bağları olan yeni bir düşmanın yanı sıra hızla yeni arkadaşlar edinir: Brainiac 5. Ancak gölgelerde hain bir komplo pusudadır – Karanlık Çember olarak bilinen gizemli grup, Akademi’nin kasasında tutulan güçlü bir silahı arıyor.

Tyler Treese: Bu, yazdığınız ilk uzun metrajlı film. Böyle daha uzun bir hikaye yazarken yaklaşımınız değişiyor mu? 90 dakikalık tam bir film üzerinde çalışmak nasıldı?

Josie Campbell: Evet, evet. Deneyimlerimin çoğu 22 dakikalık, yarım saatlik aksiyon maceralarında olduğu için, en büyük değişiklik ikinci perdeye yaklaşıyor. TV bölümleri yazarken, hala bu üç perdelik yapıyı kullanıyorum, ancak filmlerde daha çok şeyin olması gerekiyor ve bir şeylerin olması için çok daha fazla zaman var. Bu yüzden bence en büyük zorluk ve en büyük fark, aksiyon ve macerayı duygusal çıkarlar ve karakter gelişimi ile dengelemeye çalışmaktı.

Supergirl gibi bir karaktere gerçekten tam anlamıyla dalmak veya Brainiac 5 gibi bir karaktere dalmak için gerçekten alana sahip olma şansı elde etmek ve bazı şeyleri kesmek ve aceleye getirmek zorunda kalmamak … benim için, birçok yönden, bu filmi yazmak – ki bu yazmaya başladığım ilk film – gerçekten eğlenceliydi. Onlar için daha fazla şey bulmak zor ama aynı zamanda onların hikayelerini aceleye getirmek zorunda kalmamanız da eğlenceliydi. Birbirleriyle etkileşime girdikleri o güzel sulu sahnelere gerçekten ulaşabilirsiniz ve bu, birbirlerini yumrukladıkları kısımlar kadar önemlidir.

Arms Fall Off Boy gibi bazı gerçekten derin kesintiler var. Bu konuda sevdiğim şey, sadece şaka için orada olmamalarıydı. Daha belirsiz karakterler, filmde önemli bir şey yapmak için hala bir an buluyor. Böyle eksantrik bir kadroyu dengelemek nasıldı?

Harikaydı. Hem hayranı olduğum için sevdiğim karakterlerden hem de geldikleri Legion’un ilgili dönemlerinde öne çıkan karakterlerden karakterler seçiyordum. Hepsine Legion Academy’de yer vermeyi seçmemin nedenlerinden biri de buydu, çünkü A.) Legion Academy’yi ve o çizgi romanları seviyorum ama B.) İnsanları bununla tanıştırmanın iyi bir yolu gibi geldi. gerçekten eklektik bir kadro ve onları bir araya getirin ve onlara, bu karakterleri tanıyorsanız veya çizgi roman okuduysanız veya Legion of Super-Heroes’u daha önce hiç duymadıysanız, merkezi bir hedef verin. Hayat, onlarla ilk kez tanışıyor ve “Hepimiz süper kahraman olmak için bir araya geliyoruz” merceğinden kim olduklarını görmeye başlıyorsunuz. Bu yüzden eklektik grubu dengelemek, “Amaçları bu, bu yüzden buradalar ve hepsini farklı ve benzersiz kılan şey bu” diyebildiğimde çok daha kolaydı.

Filmde öne çıkan bir şey de eğlenceli bir aşk hikayesiydi. Bunun gelişmesi için yaklaşımınızdan bahsedin ve ona anlamlı olması için gereken süreyi verin, ancak günün sonunda hala bir aksiyon filmi olacak şekilde dengeleyin.

Daha önce birlikte çalıştığım yazarlara bunu bir şekilde bu şekilde tanımladım, ancak aksiyon macera yazmayı neredeyse bir müzikal yazmak gibi görüyorum. Her aksiyon sekansı, içindeki her an, temelde hikayeyi ilerletmesi gereken bir müzikaldeki müzikal sayılarla aynıdır. Yine de karakterleri ileriye taşıması gerekiyor.

Yani dengeleme eylemi, “Tamam, bu hikayenin her anının bu karakterlerin başka bir yönünü ortaya çıkarması gerekiyor” gibiydi. Bu yüzden romantizmin önemli olduğunu hissettim, ancak karakterlerinin çok daha fazlasını ortaya çıkardığımız dövüş sahneleri de bir o kadar önemliydi, birbirleriyle tanıştıkları ve birbirleri hakkında varsayımlarda bulundukları anlar da bir o kadar önemliydi. Bu yüzden, bu filmin her bir anının hikayeyi iletmesi gerekiyormuş gibi yaklaşmak ve karakter, içinden geçen romantizmi dengelemeyi kolaylaştırdı, ancak aksiyonu alt etmeyecek, ki bu gerçekten eğlenceli, ancak bu, onu alt etmeyecek. karakter çalışması, bilirsin?

Brainiac 5 ile yaptıklarınızı çok beğendim. Görüyoruz ki bu fütüristik toplumda bile ön yargı var ve başkalarını kendi kontrolleri dışındaki şeyler yüzünden yargılamaktan geri kalmıyor. Brainiac 5’i bir karakter olarak kullanabilirsiniz, böylece insanlar Brainiac’ı gördüklerinde tıpkı filmdeki karakterler gibi “kötü” düşünürler. İzleyici beklentileriyle bu şekilde oynamanın en ilginç bulduğun şey neydi?

İzleyici beklentileriyle oynamak bunun büyük bir parçası. Herkesin kötü adamların olduğunu varsaydığından, Krypton’un yıkımını Süpermen yerine Supergirl’ün bakış açısından gördüğümüz o ilk sahneye kadar her şey.

Yani bunların bir kısmı ait olduğun yeri bulma temasıyla birlikte geliyor çünkü bilirsin, Supergirl seviyesinde ait olduğunu düşündüğü bir yeri vardı. Hayatını planladığını sanıyordu. Krypton patladı ve bunların hepsi de patladı. Ama 31. yüzyıla ve Lejyonerlere geldiğinizde… Lejyon Akademisi çocuklarının hepsinde çok tuhaf, çok farklı güçler var. Legion’u eğlenceli kılan da bu, ama aynı zamanda Legion’ı tuhaf yapan da, tüm güçlerinin normalde yardımcı bir süper kahraman gücü olarak düşüneceğiniz şeyler olmaması. Supergirl’e o kadar çok benziyorlar ki kendilerini ucube gibi hissediyorlar, sudan çıkmış balık gibi, buraya ait değillermiş gibi.

Sonra bununla oynamak için, bence önyargı yönü devreye giriyor çünkü toplumunuzdaki diğer insanlardan veya bölgenizdeki diğer insanlardan farklı olduğunuzda… Bence dünyadaki en kötü şeylerden biri, bu farklılıkları besleyenlerdir veya Farklı olan insanlara “Bu yüzden kötüsün. Hepiniz aynı olmalısınız, hepiniz bizim gibi olmalısınız.” Yani olay örgüsüne sahip olmak sadece [about] Ait olunacak yeri bulmak, ama farklı olmak ve temelde aynı olmanın somutlaşmış hali olan kötü adamlara karşı ait olacak bir yer bulmak, temelde bir birey olmaya karşı bu meçhul bütünün parçası olmak beni gerçekten ilgilendiriyor ve, Bence pek çok önyargının temeli, “Bizden farklı olmaya nasıl cüret edersin? Bize uymaya nasıl cüret edersin?” Bu yüzden, Legion gibi bir gruba sahip olmak, “Sadece size uymuyoruz, bu bizim gücümüz,” gibi olmak, bence bunun hakkında konuşmanın harika bir yolu.

Bir yazar açısından, özellikle bu filmin son yarısında bazı harika sahneler, harika aksiyon var ve film muhteşem görünüyor. Nihai ürünü gördüğünüzde ve bu kadar harika göründüğünde, yazdığınız bu sahnelerin gerçekten canlandığını ve bu kadar muhteşem olduğunu görmek ne kadar tatmin edici?

Oh, bu çok heyecan verici ve ödüllendirici. Dürüst olmak gerekirse, animasyonda çalışmanın en iyi yanı… Bunların neye benzediğine dair kafamda bir fikir var. Onu yazıyorum, onu yapan insanlarla biraz konuşuyorum ama sonra kendi sanatlarını ve kendi fikirlerini buna katıyorlar ve onu hayal edebileceğimden çok daha büyük ve çok daha iyi hale getiriyorlar.

Jeff [Wamester, director] ve Butch [Lukic, supervising producer] ve ekipleri inanılmaz bir iş çıkardı. İlk izlediğimde yazdığımı unutmuşum. “Oh, bu gerçekten harika! Ah, bu eğlenceli! Ah adamım, bunu gördüğüme göre daha çok yazmak isterim!” Sadece bir yıldız işi yaptılar.

Mon-El’in bu versiyonunun çok ilginç olduğunu düşündüm, özellikle de Süpermen’e olan hayranlığı. Bu karakterin çok farklı versiyonları oldu. Onunla başa çıkma yaklaşımınızdan bahsedebilir misiniz?

Mon-El biraz benim her şeye nasıl yaklaştığım gibi, yani [that] çizgi roman hayranları için çok yerleşik bir karakter. O içindeydi Süper kız canlı aksiyon TV şovu. Bu filmde yaptığım her şey gibi, tanıdık olmasını istedim ama sonra onu biraz değiştirdim – onu daha önce gördüğünüzden biraz farklı yapın.

Bu hayranlığı onun için bir temas noktası olarak kullanmak… eğlenceliydi çünkü bildiğini sandığın Mon-El olarak başlıyor ve sonra onda bir değişiklik oluyor ve bu hayranlığın başka bir şeyi gizlediğini fark ediyorsun… onu çok daha çok yönlü yapıyor ve insanların beklediğini düşündüğümden çok daha farklı… bu çok eğlenceliydi ve yapmaya çalıştığım her şeyin akışına uygundu, yani, “İşte bildiğinizi sandığınız bu komik temas noktaları ve sonra işte onları biraz yeni yapan küçük anahtar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scatter Hitam incest in mainstream movies brother sister Bliss Dulce HQ Sex Movies halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort şirinevler escort ataköy escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort şişli escort izmir escort bayan şişli escort kurtköy escort gebze escort casinoslot ataşehir escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler Betoffice Deneme Bonusu Veren Siteler Galabet mamigeek.com Padişahbet lec.com.tr kec.com.tr lul.com.tr