Elden Ring’in Geleneksel Olmayan Anlatımı The Last of Us Yönetmeninin İlgisini Çekti

Bizden geriye kalanlar‘ anlatısı çoğunlukla geleneksel olarak anlatılır ve oyuncuları vuruştan vuruşa yönlendirir. Bununla birlikte, Naughty Dog biraz daha az doğrudan olma fikriyle oynuyor gibi görünüyor.

The Washington Post’a verdiği bir röportajda, Bizden geriye kalanlar Kreatif Direktör Neil Druckmann (ve yakında çıkacak olan HBO Max serisinin yazarı, ortak yaratıcısı ve sorumlu yapımcısı) oyunlardaki geleneksel olmayan anlatılardan bahsetti. Video oyunu hikaye anlatımının nasıl geliştiğini düşündüğü sorulduğunda, konuyu gündeme getirdi. Elden Yüzüğü ve İçeri, oyuncuları kendi sonuçlarına varmak için çalıştıran bulmaca benzeri anlatımlara sahip iki başlık. Druckmann, bu daha az rehberli yaklaşımı ilgi çekici bulduğunu söyledi.

“Son zamanlarda şu tür şeyler ilgimi çekiyor Elden Yüzüğü ve İçeri hikayesini anlatmak için geleneksel anlatıya pek güvenmeyen bir film,” dedi Druckmann. “Bence en iyi hikaye anlatımlarından bazıları Bizden geriye kalanlar sinematikte, ancak çoğu oynanışta ve uzayda hareket ediyor ve sadece ona bakıp inceleyerek mekanın tarihini anlıyor. Bana göre, şu anda aldığım en iyi keyiflerden biri bu: İzleyicilerinin bir şeyleri anlayacağına güvenen oyunlar. [and] onların elini tutma Bu, ileriye giderek gerçekten merak ettiğim şeyler.

Bu varsayımsal olduğunu söylemek değil Sonuncu Bölüm III sadece kesinlikle çevresel hikaye anlatımı olurdu ve diyalog olmazdı. Druckmann, her şeyin sadece bir araç olduğunu kaydetti ve bu daha az açık hikaye anlatımını Naughty Dog’un gelecekteki oyunlarına aşılamanın bir yolu olduğunu ima etti.

“Ve yine, bu asla diyalog veya ara sahneler olmayacağı anlamına gelmez” dedi. “Bunlar alet kutunuzdaki araçlar ve bu, tüm bu farklı yönleri nasıl kullandığınızla ilgili, bir kısmı diğer ortamlardan, bir kısmı notlar ve çevresel hikaye anlatımı. Ve bence, en azından Naughty Dog’da yaptığımız türden oyunlar için, bu şeyleri ileriye götürmenin bir yolu var. Gerçekten meraklıyım. Tekrar, [we’re] asla defnemize yaslanmamak ve biraz yeni, herkesin hoşlanmayacağı biraz farklı bir şey denemek, ama sorun değil. Ve yine, şu anda üzerinde çalıştığımız şeyler, ekiplerin Naughty Dog’da sahip olduğumuz farklı projelerden çok heyecan duyduğunu söyleyebilirim.”

Druckmann’a göre Naughty Dog, bu farklı projeler hakkında hâlâ gizli davranıyor çünkü oyunları çok erken ifşa etmek bazı iş-yaşam dengesi sorunlarına yol açıyor. Uncharted 4: Bir Hırsızın Sonu ve Sonuncu Bölüm II her biri, fiilen çıkmadan yaklaşık üç ila dört yıl önce duyuruldu ve stüdyo, her iki oyun için de geliştirme sırasında aşırı sıkıntılı koşulları teşvik ettiği için ateş altında kaldı. Ne olursa olsun, mevcut oyunlarından biri çok oyunculu Bizden geriye kalanlar oyun bir hikayeye sahipken, diğeri tam bir muamma.

Druckmann ayrıca roguelite hayatta kalma oyununa övgüler yağdırdı Vampir Hayatta Kalanlarile birlikte 2022’nin en sevdiği oyunlardan biri olarak adlandırıyor. Altın İdol Vakası Renkli Gri Oyunlar’dan. Cinayet gizemi başlığının, hikayesini oyuncuya anlatmak için bulmacaları kullanma şeklini alkışladı, bunun “ilham almamak zor” olduğunu söyledi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.